SLIK FUNGERER DET:
Book en hylle
I vårt online bookingsystem bestiller du enkelt din hylle.
Følg fire enkle steg etter du her trykt her, og du er good to go!
Kom gjerne innom butikken om du lurer på noe, vi hjelper deg!

Registrer produktene dine
Gå til Min butikk for å registrere varene som du ønsker å selge. Vi anbefaler å inkludere spesifikasjoner som størrelse, farge og merke i produktnavnet. Slik blir det lettere for oss å finne riktig selger om prislappene skulle falle av.
En god veileder for prissetting er 30-50% av ordinær pris, men dette velger du helt selv.
Går salget litt trått kan du ha tilbud i hyllen din - velg mellom 30%, 40% og 50% prisreduksjon. Dette kan du bestille i Min butikk.

Sett opp hyllen din i butikken
Du er velkommen til å henge opp varer i butikken 1 time før stengetid dagen før leieperioden starter, eller samme dag som leieperioden starter. Synes du det er vanskelig å komme innenfor våre åpningstider? Ta kontakt med butikken.
Brukthjørna tilbyr kleshengere, buksehengere og prislapper til fri bruk under hele leieperioden.
Tips!
Unngå å overfylle standen. Vi anbefaler å heller fylle på underveis i leieperioden.
For påfyll, registrer produktene under Min butikk og kom innom butikken i våre åpningstider. Vi printer ut prisetiketter til de nye produktene dine når du kommer.

Under leieperioden
Vi vil rydde og shine i løpet av dagen for å sikre at hyllen din ser flott ut hele dagen lang.
Om noe fra hylla di har blitt feilplassert i løpet av dagen, legger vi det tilbake på rett stativ.
For å øke salget ditt, flytter vi gjerne noe til "Dagens utvalgte" eller andre "samle"-stativ om vi ser at det passer.

På slutten av leieperioden
Når leieperioden er over, må du pakke ned standen din på siste dag i leieperioden, senest 1 time før stengetid.
Dersom du ikke har mulighet til å pakke ned hylla di, kan du bestille nedrigging av Brukthjørna ved å ta direkte kontakt.
Utbetalinger av salg skjer 2 ganger i måneden. Om du handler i butikken i løpet av leieperioden - kan du bruke av omsetningen som du har "innestående" etter salg.
Du kan hele tiden følge med salget ditt på Min Butikk.
Mer informasjon om tømming av stativ og utbetaling finner du under Vilkår.
